Ogłoszenia o zamówieniach - Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim


Zawartość stron

Starogard Gdański, dn. 20.01.2023 r.
CAZ-UR.241.1.2023.PR                                                            
 
INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN I POWYŻEJ 8 000,00 PLN
              
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim podaje do wiadomości publicznej, że w najbliższym czasie Urząd zamierza dokonać następującego zamówienia:  wizytówki  dla 4 pracowników Urzędu po 100 sztuk (łącznie 400 sztuk) – materiał promujący Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
 
Podmioty zainteresowane mogą przedstawić wstępną kalkulację (wg wzoru załącznik nr 2) dotyczącą w/w przedmiotu zamówienia.
I.  Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
  1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1,
  2. wielkość i/lub zakres zamówienia: wizytówki dla 4 pracowników po 100 sztuk – łącznie 400 sztuk,
  3. opis kryteriów wyboru wykonawcy: cena 100%,
  4. wymagany termin realizacji zamówienia: nieprzekraczalnie do 24 lutego 2023 r. do godz. 15:00,
  5. warunki płatności: 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do Urzędu,
  6. termin i miejsce składania ofert: do 27 stycznia 2023 r., Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim,
  7. inne wymagania: nie dotyczy.

II. Wstępne kalkulacje zawierające:
  1. cenę obejmującą wszystkie koszty łącznie z dostawą,
  2. opis proponowanego przedmiotu zamówienia-wielkość i/lub ilość i zakres zamówienia,
  3. termin realizacji,
  4. warunki płatności,
  5. oświadczenie dot. ochrony danych osobowych,
  6. inne wymagania: oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z podmiotami objętymi sankcjami (załącznik nr 4)
podmioty zainteresowane mogą złożyć w formie pisemnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim w Kancelarii Ogólnej, pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański lub w formie elektronicznej na adres patrycja.rama@pupstarogard.pl lub faxem na numer 58 562 58 70  do dnia 27 stycznia br. do godz. 15.30.
Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres – potwierdzenie odbioru przesyłki przez Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
 
III. Klauzula informacyjne dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
  • administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane  osobowe bezpośrednio lub pośrednio wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, dalej „ dane osobowe" jest Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański;
  • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim: iod@pupstarogard.pl
  • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z przepisami  Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro  przy zamówieniach na dostawy/usługi/roboty budowlane oraz których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 euro obowiązującym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
  • odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy właściwe; 
  • dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres archiwizacji wymagany w danym przypadku;
  • obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, kodeksu cywilnego .
  • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
 
IV. Szczegółowych informacji na temat planowanego zamówienia udziela: Patrycja Rama, tel. 58 690 33 87 wew. 68, pokój nr 33 (I piętro) w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
 
V. Niniejsze ogłoszenie ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty ani zapytania o cenę w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
      
Informujemy, że Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy ma prawo ostatecznego wyboru podmiotu, z którym rozpocznie negocjacje o udzielenie zamówienia lub rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny.
 
Informację o wyborze oferty (dane podmiotów, które złożyły kalkulacje cenowe oraz informacje dotyczące kryteriów oceny) lub o rezygnacji z zakupu zamawiający umieści na stronie internetowej urzędu.
 
Krystyna Sobiecka
(Z-ca Dyrektora Urzędu)
Załączniki
Informacja o planowanym zamówieniu WIZYTÓWKI KFS 400 szt.pdf (pdf, 211 KB)
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wizytówki 400 szt.pdf (pdf, 109 KB)
Załącznik nr 2 Kalkulacja cenowa WIZYTÓWKI KFS 400 szt.pdf (pdf, 141 KB)
Załącznik nr 3 Logo KFS.pdf (pdf, 134 KB)
Załącznik nr 4 Oświadczenie wykonawcy.pdf (pdf, 121 KB)
Informacja o wyborze oferty WIZYTÓWKI 400 szt. KFS.pdf (pdf, 137 KB)

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę