Sprawy, które nie wymagają osobistego kontaktu można załatwiać poprzez pocztę elektroniczną, pocztę tradycyjną, telefonicznie oraz poprzez portal praca.gov.pl.
Przed głównym wejściem Urzędu znajduje się skrzynka podawcza, do której można wkładać wszelką korespondencję, wnioski/podania. Dokumenty prosimy włożyć do koperty.
W celu ułatwienia kontaktu i przyspieszenia załatwienia sprawy prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail przy każdym składanym wniosku/podaniu.
Rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy można również dokonać przez portal www.praca.gov.pl:
- pełna rejestracja (jeżeli klient posiada podpis zaufany lub podpis elektroniczny), bez konieczności wizyty w Urzędzie,
- prerejestracja – po wypełnieniu i wysłaniu formularza, skanów dokumentów niezbędnych do rejestracji, zostanie wyznaczony termin wizyty.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny i przez pocztę elektroniczną z pracownikami tut. Urzędu, którzy udzielą Państwu szczegółowych informacji w żądanym zakresie.